Minden nőnek szüksége van egy kis „énidőre”, bármennyire is szeretjük a családunkat, muszáj kikapcsolódni. Kisgyermekes anyukaként
igazi ünnepnapnak számított, amikor levehettem a macinacit és igazi csajos ruhába felöltözve végigsétáltam a körúton
vagy a legközelebbi bevásárlóközpontban. Előfordult – és még ma is gyakran megesik -, hogy semmire nem volt szükségem,
csupán egy kis környezetváltozásra. Mindig kiválasztottam a megfelelő ruhát, cipőt, és megkoronáztam az egészet
az outfithez illő táskával, feltűnő ékszerrel. Ha pedig mégis vásárlásra került a sor – mert mindig van valami,
amit egyszerűen nem szabad a boltban hagyni -, akkor nem izgultam amiatt, hogy nem fér a táskámba.
Néhány éve még horgolótűm se volt, ma már kiszorították a táskámból a szempillaspirált és az alapozót... :) Elsősorban
női táskák kerülnek ki a kezeim alól, de igyekszem a kislányok kedvében is járni. Igyekszem modern nőknek megfelelő
horgolt szépségeket létrehozni, és megcáfolni azt a tévhitet, hogy a horgolás régimódi. Megpróbálok egyéni kívánságokat
is teljesíteni. Nincs két egyforma alkotásom, a maga nemében mindegyik egyedi.
Rendelési információk
A Hooks webshopban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.
A Hooks Webshopban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig módosítható, illetve lemondható, erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség az ÁSZF elején rögzített elérhetőségeken. A módosítás és a lemondás joga nem gyakorolható visszaélésszerűen. A Ügyfél tudomásul veszi, hogy a rendelések visszaigazolása után Hooks megkezdi a teljesítést, így a módosítás, illetve lemondás Hooksnak többletköltséget okoz. A módosítás és lemondás jogának korlátozása erre tekintettel került meghatározásra.
A megrendelés teljesítéséért a Hooks nem vállal felelősséget, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, Hooks jogosult a megrendelést visszautasítani. A felek közötti szerződés a Szolgáltató visszaigazolásával jön létre.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10:00 – 17:00 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Minden esetben e-mail-ben visszaigazolom, hogy mikor tudom teljesíteni a megrendelését.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 7 munkanapon belül, ha a megrendelt termék raktáron található. Amennyiben a megrendelt termék nincs raktáron és gyártani kell, akkor e-mailben informálom a szállítás lehetséges időpontjáról és ha az már késő, kérésére a megrendelést törlöm.
A termékek adatlapján megjelenített képek csupán színükben térhetnek el minimálisan a valóságostól, hiszen a monitoron másképp hatnak a színek, mint élőben.
Nem vállalok felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartom a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
Rendelés menete
Tehát az e-mailben feltétlenül szerepeljen:
• A termék pontos elnevezése (ahogyan a webáruházban fel van tüntetve)
• A megfelelő méret (amennyiben a termék több méretben is elérhető)
• Termékenként a vásárolni kívánt mennyiség
• Az Ön neve (vezetéknév, keresztnév)
• A szállítási címe (ahogy át szeretné venni a rendelt termékeket)
• Pontos telefonszáma
• e-mail címe
Kérjük, fordítson kiemelt figyelmet telefonszáma és az e-mail címének pontos megadására, mert ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése.
Az email-ben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége.
A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megadott számlaszámon kérjük teljesíteni a rendelés ellenértékét, amint beérkezett a számlaszámra az összeg, küldjük a rendelés állapotának megváltozásáról szóló e-mailt. Az átutalásnál feltétlenül tüntesse fel a rendelés számát és a saját nevét.
A számla az összes felmerülő költséget tartalmazta (rendelés összege, szállítás költsége)
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számla- és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb.
Házhoz szállítás, információk
Webáruházunk megrendeléseit a Royal Futár teljesíti.
Központi telefonszám:
+36 1/216-3606
+36 06-20/30/70-216-3606
Központi e-mail: ugyfelszolgalat@royal.hu
Amennyiben csomagja iránt érdeklődik vagy szeretne együttműködni a Royal Futárral, hívja a bármely hálózatról elérhető központi telefonszámunkat hétköznap 8:00 és 18:00 között.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Házhoz szállítás díjszabása
A Házhoz szállítás díja: HUF
30 000 HUF rendelési összegtől a szállítás díja az eladót terheli.
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Garancia
A Hooks termékek kizárólagos gyártója Nagy-Szabó Csilla EV.
Amennyiben a megrendelt termék hibásan kerül kiszállításra, vegye fel velem a kapcsolatot és kicserélem.
Amennyiben a megrendelt termék használat közben a fonal miatt és/vagy az összeállításból fakadóan elszakad, foszlik, bomlik, akkor a terméket javítom.
Nem vállalom a felelősséget a helytelen termékkezelésből (mosás, szárítás) adódó hibákért, és divat kiegészítők használatából (óra, karkötő, táska) fakadó hibákért.
Termék meghibásodása esetén a hooks@hooks.hu e-mail címen, illetve +36 (20) 443-8341 telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.
Elállás joga
Nagy-Szabó Csilla – egyéni vállalkozó
e-mail: hooks@hooks.hu
Az Ügyfél határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/ felmondási nyilatkozatát.
Ha az Ügyfél eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási
nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül,illetve a termék visszaérkezését követően a Szolgáltató visszatéríti az Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az Ügyfél a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). Ha az Ügyfél több terméket rendel meg egyszerre, akkor a Szolgáltató a fuvarozási költséget nem köteles visszatéríteni, ha az Ügyfél elállási jogát nem valamennyi
megrendelt termék tekintetében gyakorolta. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméke.
Az Ügyfél köteles a Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét az Ügyfél viseli. Az Ügyfél kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel.
Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza címemre. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módomban átvenni! Igény szerinta Hooks vállalkozásommal szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetem csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag beérkezését követően videókamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség(pl. hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Hooks webáruház (Nagy-Szabó Csilla egyéni vállalkozó) a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.
(Egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésére állok!
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
• Üzemeltetői adatok ismertetéseÜzemeltetői adatok:
Cégnév: Nagy-Szabó Csilla – egyéni vállalkozó
Székhely: 8671 Kapoly, Kossuth utca 23.
Adószám: 68906762-1-34
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: hooks@hooks.hu
Telefonos elérhetőség: +36 (20) 443-8341
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, üzletek
Webáruházunkban kötött és hurkolt kiegészítők vásárolhatók meg.
A megjelenített termékek megrendelhetőek online, házhozszállítással.
A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
• táskák
• ékszerek
• sapkák, sálak, kendők
• takarók
• ajándéktárgyak
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
Rendelési információk
A Hooks webshopban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.
A Hooks Webshopban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig módosítható, illetve lemondható, erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség az ÁSZF elején rögzített elérhetőségeken. A módosítás és a lemondás joga nem gyakorolható visszaélésszerűen. A Ügyfél tudomásul veszi, hogy a rendelések visszaigazolása után Hooks megkezdi a teljesítést, így a módosítás, illetve lemondás Hooksnak többletköltséget okoz. A módosítás és lemondás jogának korlátozása erre tekintettel került meghatározásra.
A megrendelés teljesítéséért a Hooks nem vállal felelősséget, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, Hooks jogosult a megrendelést visszautasítani. A felek közötti szerződés a Szolgáltató visszaigazolásával jön létre.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10:00 – 17:00 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Minden esetben e-mail-ben visszaigazolom, hogy mikor tudom teljesíteni a megrendelését.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 7 munkanapon belül, ha a megrendelt termék raktáron található. Amennyiben a megrendelt termék nincs raktáron és gyártani kell, akkor e-mailben informálom a szállítás lehetséges időpontjáról és ha az már késő, kérésére a megrendelést törlöm.
A termékek adatlapján megjelenített képek csupán színükben térhetnek el minimálisan a valóságostól, hiszen a monitoron másképp hatnak a színek, mint élőben.
Nem vállalok felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartom a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
Rendelés menete
Tehát az e-mailben feltétlenül szerepeljen:
• A termék pontos elnevezése (ahogyan a webáruházban fel van tüntetve)
• A megfelelő méret (amennyiben a termék több méretben is elérhető)
• Termékenként a vásárolni kívánt mennyiség
• Az Ön neve (vezetéknév, keresztnév)
• A szállítási címe (ahogy át szeretné venni a rendelt termékeket)
• Pontos telefonszáma
• e-mail címe
Kérjük, fordítson kiemelt figyelmet telefonszáma és az e-mail címének pontos megadására, mert ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése.
Az email-ben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége.
A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megadott számlaszámon kérjük teljesíteni a rendelés ellenértékét, amint beérkezett a számlaszámra az összeg, küldjük a rendelés állapotának megváltozásáról szóló e-mailt. Az átutalásnál feltétlenül tüntesse fel a rendelés számát és a saját nevét.
A számla az összes felmerülő költséget tartalmazta (rendelés összege, szállítás költsége)
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számla- és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb.
Házhoz szállítás, információk
Webáruházunk megrendeléseit a Royal Futár teljesíti.
Központi telefonszám:
+36 1/216-3606
+36 06-20/30/70-216-3606
Központi e-mail: ugyfelszolgalat@royal.hu
Amennyiben csomagja iránt érdeklődik vagy szeretne együttműködni a Royal Futárral, hívja a bármely hálózatról elérhető központi telefonszámunkat hétköznap 8:00 és 18:00 között.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
Házhoz szállítás díjszabása
A Házhoz szállítás díja: HUF
30 000 HUF rendelési összegtől a szállítás díja az eladót terheli.
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Garancia
A Hooks termékek kizárólagos gyártója Nagy-Szabó Csilla EV.
Amennyiben a megrendelt termék hibásan kerül kiszállításra, vegye fel velem a kapcsolatot és kicserélem.
Amennyiben a megrendelt termék használat közben a fonal miatt és/vagy az összeállításból fakadóan elszakad, foszlik, bomlik, akkor a terméket javítom.
Nem vállalom a felelősséget a helytelen termékkezelésből (mosás, szárítás) adódó hibákért, és divat kiegészítők használatából (óra, karkötő, táska) fakadó hibákért.
Termék meghibásodása esetén a hooks@hooks.hu e-mail címen, illetve +36 (20) 443-8341 telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről.
A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli.
Elállás joga
Nagy-Szabó Csilla – egyéni vállalkozó
e-mail: hooks@hooks.hu
Az Ügyfél határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/ felmondási nyilatkozatát.
Ha az Ügyfél eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási
nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül,illetve a termék visszaérkezését követően a Szolgáltató visszatéríti az Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az Ügyfél a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). Ha az Ügyfél több terméket rendel meg egyszerre, akkor a Szolgáltató a fuvarozási költséget nem köteles visszatéríteni, ha az Ügyfél elállási jogát nem valamennyi
megrendelt termék tekintetében gyakorolta. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméke.
Az Ügyfél köteles a Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét az Ügyfél viseli. Az Ügyfél kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel.
Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.
Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza címemre. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat nem áll módomban átvenni! Igény szerinta Hooks vállalkozásommal szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetem csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag beérkezését követően videókamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség(pl. hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Hooks webáruház (Nagy-Szabó Csilla egyéni vállalkozó) a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.
(Egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)
Adatkezelés
Az webáruház használata során a Hooks webáruház (Nagy-Szabó Csilla egyéni vállalkozó) részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Hooks webáruház (Nagy-Szabó Csilla egyéni vállalkozó) alvállalkozója (pl: futárszolgáltat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Hooks webáruház (Nagy-Szabó Csilla egyéni vállalkozó) kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Hooks webáruház (Nagy-Szabó Csilla egyéni vállalkozó) megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Hooks webáruház (Nagy-Szabó Csilla egyéni vállalkozó) általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.